Proiect adus la cunoştinţă publică în data de 12-02-2021 H O T Ă R Â R E nr. _______ din __________
Proiect de hotarare privind atribuirea de denumire de strazi in municipiul Arad in interiorul cartierului WESTFIELD - initiativa primarului
Nr. 10826/12.02.2021
Călin Bibarţ, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ţ
Începând cu data de vineri, 12.02.2021, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului GAI – inițiativa primarului
2. Proiect de hotărâre privind atribuirea de denumire de străzi în municipiul Arad, în interiorul cartierului WESTFIELD - inițiativa primarului
Până la data de 03.03.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Proiectele de hotărâre pot fi consultate începând cu data de 15.02.2021, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 - 17:30, Vineri între orele 08:30 - 14:00.